top of page
onyar_bodeg-pizza_high-RGB.jpg

37% menys de plàstic en els nostres envasos de pasta i pizza

A Aliments Onyar estem molt conscienciats a l’hora de prendre mesures que suposin una millora mediambiental, i per tal d’aportar el nostre granet de sorra a la conservació del planeta.


Per això, en els nous envasos de pasta i pizza hem minimitzat l’ús del plàstic, fet que s’ha traduït en una reducció de fins un 37% d’aquest material.


Volem assenyalar que, pel tipus d’aliments que elaborem, encara no existeix un material sense plàstic que aporti la barrera suficient per mantenir-los en òptimes condicions d'acord amb la seva vida útil.


És un fet que s’està treballant a nivell mundial amb l’objectiu de trobar una alternativa al plàstic i, tan aviat com s’assoleixi, a Aliments Onyar ens comprometem a aplicar-la als nostres envasos.

Versión en castellano:


37% menos de plástico en nuestros envases de pasta y pizza


En Aliments Onyar estamos muy concienciados a la hora de tomar medidas que supongan una mejora medioambiental, y para aportar nuestro granito de arena a la conservación del planeta.


Por ello, en los nuevos envases de pasta y pizza hemos minimizado el uso del plástico, lo que se ha traducido en una reducción de hasta un 37% de este material.


Queremos señalar que, por el tipo de alimentos que elaboramos, aún no existe un material sin plástico que aporte la barrera suficiente para mantenerlos en óptimas condiciones de acuerdo con su vida útil.


Es un hecho que se está trabajando a nivel mundial con el objetivo de encontrar una alternativa al plástico y, tan pronto como se alcance, en Aliments Onyar nos comprometemos a aplicarla a nuestros envases.



79 views
bottom of page